Wednesday, September 29, 2010

untitled

hell-oh !
wuhh , dari pagi tadi perot aku meragam jek. sakit yang amat. mase rehat tu , oke lagi. tapi pukul 2 tu , start meragam. tp x laa saket sangat pun. then , tibetibe jek aku jdik emo. rase nak marah kat semuaa orang. entah pape =.= .then , dalam pukul 4 tuh , aku rase nak buang air -,-. aku pegi laa kat tandas. tibetibe r ase nak buat jahat , aku masok tandas cekgu. =.=. then , aku tgk kt ******* aku. mak aii. da datang bulan. :O . pastuhh , aku duduk lame jugak la dalam tandas tu. tibetibe cekgu datang :O. punye laa bedebar aku mase tuh. sampai x benapas. then , aku diam jek tak terkata. abis sume perkataan keluar. nasib cekgu x denga. pastu cekgu tuh pun blah. aku sempat kuar merangkak senyapsenyap blah dari jamban tuh. sumpah lain kali dah x mau masok =.= .



k lahh. nak out sudah. :)


dari aku : pykah

1 comment: